Kruhový trénink Praha 6

Základem kruhového tréninku je několik stanovišť, které postupně střídáte. Střídání cviků neboli stanovišť lze udělat na čas (např. po 30 sekundách) nebo na počet opakování (např. 20 dřepů). Vždy mezi stanovištěmi by měla být nějaká pauza v závislosti na intenzitě tréninku a obtížnosti cviků. Kruhový trénink je nejlepší pomocník při hubnutí, zlepšení kondice a posílení svalů naráz. Kruhový trénink rozhodně upřednostňuji třeba před běháním, protože u vytrvalostního běhání dochází i ke spalování těžce získaných svalů.   Kruhový trénink Břevnov Ruzyně Dejvice Střešovice
Zobrazit na mapě
Praha - Sportoviště jsou už zavřené

Fitcentrum Silicon Hill

Vaníčkova 7, Praha 6 - Břevnov Zavřeno • otevírá So 07:00

Fitness GYMSTORY Praha 6 OC Šestka

Fajtlova 1090/1, 161 00, Praha 6 Ruzyně (OC Šestka) Zavřeno • otevírá So 08:00

DejFit dámský fitness klub Praha 6 OC Šárka

Evropská 695/ 73, Praha 6 Bořislavka (OC Šárka) Zavřeno • otevírá So 08:00

Sporting Apis fitness

Žalanského 52a, Praha 6 - Řepy Zavřeno
^
Schovat mapu