Kruhový trénink Praha 5

Základem kruhového tréninku je několik stanovišť, které postupně střídáte. Střídání cviků neboli stanovišť lze udělat na čas (např. po 30 sekundách) nebo na počet opakování (např. 20 dřepů). Vždy mezi stanovištěmi by měla být nějaká pauza v závislosti na intenzitě tréninku a obtížnosti cviků. Kruhový trénink je nejlepší pomocník při hubnutí, zlepšení kondice a posílení svalů naráz. Kruhový trénink rozhodně upřednostňuji třeba před běháním, protože u vytrvalostního běhání dochází i ke spalování těžce získaných svalů.   Kruhový trénink Anděl Smíchov Zbraslav Zličín Břevnov
Zobrazit na mapě

Contours Fitness Anděl Praha 5

Na Zatlance 4, 150 00 Praha 5 Anděl Otevřeno • zavírá 20:00 Získat týdenní členství v Contours zdarma

Hammer Strength Fitness Stodůlky

Mukařovského 2590/2, Praha 5 - Stodůlky Otevřeno • zavírá 21:00

Pure Jatomi Fitness Butovice

Radlická 117, Praha 5 - Butovice (galerie Butovice) Otevřeno • zavírá 20:30

Fitness Station Radlice

Radlická 105, Praha 5 Otevřeno • zavírá 20:00

Reebok fitness Relax

Prusíkova 16, Praha 5 - Stodůlky Otevřeno • zavírá 21:00

Fitness Radotín

Vrážská 24a, Praha 5 - Radotín Zavřeno • otevírá Ne 15:00

Pohybové studio Stodůlky

Fantova 16, Praha Praha 5 – Stodůlky dle lekcí

Fitness Balance

Bellušova 1877, Praha 5 - Stodůlky dle lekcí
^
Schovat mapu